Przeniesienie biura do innego miejsca

Szukanie oszczędności można zacząć w każdej chwili, niezależnie od sytuacji. Prawda jest taka, że bardzo często może okazać się, że co miesiąc wydajemy niepotrzebne pieniądze, które mogłyby zostać spożytkowane w znacznie lepszy sposób. Warto jest zajmować się tym regularnie.

Oszczędność dzięki przeniesieniu biura do innego budynku

bezproblemowe przeprowadzki biur w poznaniuUznałem, że warto będzie sprawdzić, jakie na rynku są stawki za wynajem pomieszczeń biurowych. Okazało się, że są one znacznie niższe niż to, co obecnie płaciliśmy. Właściciel budynku upierał się, że cena jest warta świetnej lokalizacji – faktycznie byliśmy bardzo blisko centrum. Uznałem jednak, że skoro i tak ogromna większość pracowników biura posiada samochody, to możemy przenieść się w nieco bardziej oddalone od centrum, ale tańsze miejsce. Zadzwoniłem do firmy, której dewizą były bezproblemowe przeprowadzki biur w Poznaniu. Szybko doszliśmy do porozumienia – zarówno termin jak i cena były w jak najlepszym porządku. Tydzień później pod biuro podjechała piękna, żółta ciężarówka. Pracownicy od razu weszli do naszego biura i rozpoczęli przeprowadzkę. Gdy zabrali wszystkie nasze rzeczy, pojechałem za za ciężarówką do naszego nowego biurowca. Na miejscu pracownicy bardzo szybko rozładowali ciężarówkę ustawiając wszystko na miejscu dokładnie w taki sposób, na jakim nam najbardziej zależało. Teraz mogliśmy kontynuować swoją pracę płacąc znacznie mniej za wynajem pomieszczeń. Oszczędności przeznaczyliśmy na nowe dystrybutory do wody i obiady dla pracowników – wszyscy byli zachwyceni.

Przeprowadzka z droższego biura do tańszego została uznana przez wszystkich za świetny ruch. Wkrótce mieliśmy najładniej i najlepiej urządzone biuro w całym Poznaniu. Teraz każdy z ochotą przychodził do pracy – od razu dało się odczuć przyjemniejszą atmosferę.